Hello Paul
Forgive me but I don't speak very English, nevertheless I want to thank your comments.
This alone application is a fragment of a much bigger project.
I am developing an application that allows to visualize and to classify objects in a database. This would allow to create and to modify files .REF ( and others ) automatically as well as to care or to inspect big quantities of objects without efforts and without errors.
As all my works for
www.trensim.com this will be equally FREEWARE
Look the image... it is Visual FOXPRO. Regrettably TRAINLIB.OCX doesn't generate a compatible control with FoxPro. I have tried to create a new control OCX based on sfCanvas, but Visual Basic it doesn't allow me to include it in a project OCX. This had helped me to export it with success to FOXPRO.
I have two possibilities:
1 - Create a new control compatible OCX with Visual FoxPro
2 - Program the whole application with Visual Basic
But Visual FoxPro is very potent managing databases.
Of course that any help for your part will be well received. All that you can explain to me on sfCanvas and the environment of work of TRAINLIB.OCX can help me a lot.
For my it will be a honor to send you the code source and the project when it is concluded and debuged.
You would have authorization to modify it and to publish the changes.
For the time being I continue working in the route Zaragoza - Mora la Nova, so I won't be able to dedicate a lot of time to program the application, but I can inform you on time of any advance in the project.
Thank you for your altruistic works to the world of MSTS
Excuses for any error in the diction
José Manuel Genzor
[email protected]
Zaragoza - España
CASTELLANO / SPANISH =============================
Hola Paul
Perdóname pero no hablo bien Inglés, no obstante quiero agradecer tus comentarios.
Esta aplicación solo es un fragmento de un proyecto mucho mayor.
Estoy desarrollando una aplicación que permita visualizar y clasificar objetos en una base de datos. Esto permitiría crear y modificar automáticamente archivos .REF así como importar o inspeccionar grandes cantidades de objetos sin esfuerzos y sin errores.
Como todos mis trabajos para
www.trensim.com éste será igualmente FREEWARE
Observa la imagen... es Visual FOXPRO. Lamentablemente TRAINLIB.OCX no genera un control compatible con FoxPro. Yo he intentado crear un nuevo control OCX basado en sfCanvas, pero Visual Basic no me permite incluirlo en un proyecto OCX. Esto me hubiera ayudado a exportarlo con éxito a FOXPRO.
Tengo dos posibilidades:
1 - Crear un nuevo control OCX compatible con Visual FoxPro
2 - Programar toda la aplicación con Visual Basic
Pero Visual FoxPro es muy potente manejando bases de datos.
Por supuesto que cualquier ayuda por tu parte será bien recibida. Todo lo que me puedas explicar sobre sfCanvas y el entorno de trabajo de TRAINLIB.OCX puede ayudarme mucho.
Para mi será un honor enviarte el codigo fuente y el proyecto cuando esté finalizado y depurado. Tendrías autorización para modificarlo y publicar los cambios.
Por ahora sigo trabajando en la ruta Zaragoza - Mora la Nova, así que no podré dedicar mucho tiempo a programar la aplicación, pero puedo informarte puntualmente de cualquier avance en el proyecto.
Gracias por tus contribuciones altruistas al mundo de MSTS
Disculpa cualquier error en la dicción.
Jose Manuel Genzor